صادر کننده سطل زباله گالوانیزه
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

سطل زباله گالوانیزه

صادر کننده سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه از الزامی ترین تجهیزات شهری است که به جهت مدیریت و ساماندهی زباله ها در مکان های شلوغ و پر تردد جای گذاری می شود. ابعاد و اندازه این سطل زباله مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته می شود. صادر کننده سطل زباله گالوانیزه این مخزن را در اندازه های مختلفی همچون 660 لیتر، 770 لیتر و 1100 لیتری در بازارهای کشورهای همسایه عرضه می کند.  

سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری

سطل زباله 660 لیتری گالوانیزه از ورق های گالوانیزه با ضخامت های 1.5 تا 2 میلمتر ساخته شده است. پوشش این سطل زباله از نوع گالوانیزه گرم است که پوششی مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی می باشد. سطل 660 لیتری گالوانیزه به گونه ای طراحی شده است که جمع آوری و تخلیه زباله ها به صورت کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست انجام می شود. این سطل زباله از دوام و مقاومت بالایی برخوردار بوده و در بسیاری از فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد.





:: برچسب‌ها: صادر کننده سطل زباله گالوانیزه، تولید کننده سطل زباله گالوانیزه، کارخانه سطل زباله گالوانیزه، سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری، سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری، سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری، سطل آشغال گالوانیزه، سطل زباله فلزی، سطل زباله شهرداری ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: